24.2 C
Belgrade
24.2 C
Belgrade
14, avgust, 2022

Kako je utihnuo medijski mega projekat N1, a onda je stigla zamena nazvana NOVA S

Malom retrospektivom oko projekta N1 uticaju i strukturama koje stoje iza ove medijske hobotnice, uvidećemo stravičnu i otrežnjujuću istinu po konzumente informacija koje stižu sa ovog medija.

Najpre, u Srbiju su ušli na velika vrata 2014 godine kao ekskluzivni informativni partner američkog kanala CNN. Doduše, osnovali su i podcentre u Sarajevu i Zagrebu, ali svakako značaj Beograda i kontrola informacija u Srbiji je primat. Vlasnička struktura i interes koji stoji iza ove „otmene televizije“ frapantno nas stavlja u podređeni položaj. Zašto smo pod pokrivačom svetske medijske imperije CNN tako olako prihvatili sadržaj i plasiranje vesti njihovih partnera N1 kao da nam žele nešto dobro, kao da smo zaboravili monstruozno izveštavanje CNN o nama više od tri decenije.

Da pomenemo samo da ozloglašena novinarka CNN Kristijan Amanpur poznata kao osoba koja je izveštavala sa brojnih ratišta širom planete, na vrlo neobjektivan način, u nedavnom TV intervjuu koji je dala jednoj američkoj televiziji, priznala je da u svom izveštavanju nikad nije bila objektivna. Amanpur je svima poznata po tome što je više puta uhvaćena kako režira incidente i krvoprolića na ratištima, od kojih su neka bila i sa fatalnim ishodom po civile.

Nezvanično se govori i da je na ratištima poput onog u Sarajevu, izazivala paniku civilnog stanovništva jer se znalo da gde se ona pojavi, dolazi do krvoprolića.

Svi znamo kakva je bila i njena uloga u ratu u bivšoj Jugoslaviji tokom 90-tih, kada je ona aktivno učestvovala u kampanji prikazivanja Srba kao nasilnika i srpskog naroda kao krivca za sve što se dešavalo na prostorima bivše SFRJ.

Analizirajmo malo ovu medijsku hobotnicu čiji završni proizvod u Beogradu je televizija N1. Ovaj medij je u vlasništvu preduzeća United media, koje je inače registrovano u Švajcarskoj sa sedištem kompanije u Cirihu. Opet Unidet media je u vlasništvu United grupe, sa sedištem u Holandiji, gradu Amsterdamu koji je pak u većinskom vlasništvu KKR-a, vodeće globalne investicione firme sa sedištem u Njujorku i sa zaradom od 94 milijarde dolara, a Evropska banka za obnovu i razvoj je koinvestitor kompanije!

Izvor: N1

Dakle, šta veže N1 za Srbiju, osim prostorijama u kojima im je studio gotovo ništa!

Običan posmatrač, građanin Srbije ni ne obraća pažnju na ove činjenice, jednostavno lista kanale i po svom ukusu gleda program koji mu privuče pažnju. Međutim, naivno je misliti da je to tek jedan od informativnih kanala na televizijskom nebu Srbije, pošto napomenimo oni su isključivo informatvni kanal, sa vestima na svakih sat vremena. Znači fokus i interesovanje su im društveno-političke teme, sa akcentom isključivo na politiku.

Pompezno ulazeći u medijski prostor angažujući poznata tv lica za svoje saradnike i odmah na početku te 2014. godine jasno se odredili kao prozapadna opcija, ni u kom slučaju ne dovodeći u pitanje njihov meko-okupacioni američki element u našoj državi.

Gosti kroz sve ove godine bili su isključivo opozicionari, pre svega nekadašnji lideri Demokratske stranke, svi „građanisti“ koji pljuju na sva usta državu i poredak i naravno javni agenti i ljudi od uticaja koji usmeravaju našu državu prema američkom i zapadnom uticaju. Besmisleno je i brojati koliko puta su bili gosti Boris Tadić, Dragan Šutanovac, Dragan Djilas, Vuk Jeremić i drugi.., gotovo svakodnevno rade i upiru opasnu propagandu na destabilizaciji našeg društva. N1 je tako opredeljen i sa misijom kontrole mišljenja koliko je to god moguće građana Srbije, svoj vrhunac „popularnosti“ doživeo prilikom rušilačkih demonstracija prilikom upada u Skupštinu Srbije i 2019 i 2020.godine. Tada su propagandno izveštavali u cilju kontrolisanog haosa gde bi oni vodili glavnu reč i odlučivali šta je jedina istina, kako to samo još njihov tutor CNN radio kroz čitavo svoje postojanje svuda u svetu odakle su njihovi novinari izveštavali.

Svakodnevno su ispirali mozak konzumentima njihovog programa sa ogromnim ambicijama da se postave kao dominantna televizija, na snazi dodatno dobijaju u vreme predizbornih kampanja gde takođe spinovanjem „stvarnosti“ odlučuju indirektno o rezultatima istih, pošto rekli smo isključivo promovišu opoziciju i sve one koji su antidržavni element.

Možda iz razočarenja što već toliko godina ne uspevaju da „slome“ otpor srpskog čoveka, možda što nisu ispunuli očekivanja svojih gazda iz inostranstva možda iz nekih drugih razloga njima znanih, uglavnom počeo je radspad projekta i preusmerenje na alternativne projekte. Raspad sistema je evidentan, makar što se tiče N1, ali sistem se samo preusmerava na druge opcije. Sa ove televizije otišli su i napustili je „noseći stubovi“, trio od kog je sve polazilo i koji je praktično činio sustinu N1 u Beogradu, a to su Jugoslav Ćosić prvi čovek, i dve voditeljke Minja Miletić i Jelena Zorić. Dakle N1 je na kolenima što se tiče, ogranka u Beogradu i Srbiji, nije ni čudno jer je Srbija i najotpornija mekoj okupaciji kojoj su veoma lako podlegle sve zemlje u okruženju.

Da ne napominjemo da im je uvek i svuda u fokusu bio predsednik Srbije Aleksandar Vučić, čiji su „svaki pokret“ beležili, analizirali i plasirali kako njima odgovara, odnosno kako je u interesu njihovih gazda u tom trenutku. Naravno svaku konferenciju za novinare Predsednika nisu propuštali a da ne postave pitanja pod ciničnom i antidržavnom formom, gde ih je često podsećao na činjenicu da su američka televizija, na šta su uvek ljutito reagovali, a zapravo im je rečeno činjenično stanje. Dakle N1 nema nikakve veze sa Srbijom!

foto:n1

Projekat se seli na drugu firmu, nazvana NOVA S, to je očigledno.Tu su takodje okupili neke poznate i manje poznate voditelje i novinare, jer osvešćuju se polako i srpski novinari, pa shvataju da ne služi na čast raditi za novac u sred Beograda, a pritom služeći strnanom interesu i strancima kao gazdama, na misiji destabilizacije srpskog društva.

Nova s je ozbiljna naslednica N1, inače posluju u istom preduzeću zvanom United media, uz ogroman broj drugih kanala, na privatnom operateru SBB, koji je naravno takodje deo United media, koji je naravno registrovan i posluje iz inostranstva.

Kreatori i gazde celokupnog projekta neće tako lako odustati od kontrole srpskog medijskog prostora, samo su promešali karte, pa je tako i napravljena novina, tj. pisani medij Nova S.

Cilj, svrha i sadržaj su nepromemnjeni. Kritikovati, destabilizovati, napraviti pometnju, dezavuisati i sludeti gradjane Srbije, „bombardovanjem“ zlonamernih inofrmacija svakodnveno plasirati na desetine spinovanih vesti. A da su vešti u tome, vešti su! Kako i ne bi bili ozbiljni kada iza svega stoji kao mentor CNN sa poznatom medijskom propagandom kao njihovim izumom.

Napomenimo da se po prvi put u istoriji desilo da Evropsko prvenstvo u fudbalu koje je u toku prenosi kablovska tv, a to je upravo Nova s, a da to nisu u mogućnosti da vide svi građani Srbije, nečuveno je. Naravno novcem su na tržištu nadvisli ponudu RTS i preuzeli prava koja su 70 godina uvek bili u rukama nacionalne televizije. Vidimo koliko su finansijski moćni, budzet im je koliko zamisle. Pa su tako i preuzeli ekskluzivno i prava na prenos fudbalske reprezentacije Srbije, a na uštrb svih onih ljudi koji su u nemogućnosti da gledaju. Na ovu činjenicu frapirao se i aktuelni selektor Dragan Stojković Piksi, koji je u neverici saznao da Nova s prenosi reprezentaciju, što automatski značilo da ogroman broj Srba nema mogućnost da prati svoj nacionalni tim. U prilog svemu ovome govori da pokretanjem i štampanog izdanja Nova S, ova hobotnica kreće u frontalni napad na medijsku scenu, uzimajući u obzir i da su otkupili Grand televiziju sa svojom ogromnom popularnošču, jasno je da su pojačali pritisak, novac i logistiku u cilju kontrole uma građana Srbije, što je dupli problem ne zaboravljajući ni jednog trenutka da su oni stranci!

Nadamo se da će vremenom uvideti I oni koji razmišljuju svojom glavom shvatiti, da ma koliko umiveno i upakovano bilo, sve što dolazi od CNN i svoji podružnica ovde u Beogradu ne može, nikada nije i niti će ikada biti za naše dobro. Da li im je profit bitan, možda i nije, lako je zaključiti da imaju basnoslnovne budzete, jedno je sasvim sigurno, gospodari ove hobotnice u konačnom nam ne misle dobro.

Pratite nas putem iOS i Android aplikacije

POVEZANE VESTI

Ruske snage: Ukrajinska vojska izvela veliki raketni napad na Herson

Ukrajinska vojska izvela je veliki raketni napad na Herson i predgrađa, rečeno je danas RIA Novostima u pres-službi uprave Hersonske oblasti, koja je pod...

Ukrajina: Eliminisano oko 43.350 ruskih vojnika od početka rata

Prema tvrdnjama ukrajinskog generalštaba, Oružane snage Ukrajine eliminisale su, zaključno sa jučerašnjim danom, oko 43.550 ruskih vojnika. Od početka napada na Ukrajinu, 24. februara, do...

Nastavljaju se pritisci! Kosovska policija uhapsila dvojicu Srba

Dvojica državljana Srbije uhapšena su nakon što su pokušali da ilegalno pređu sa teritorije centralne Srbije na Kosovo, saopštila je Kosovska policija. Policija je saopštila...

Pratite nas putem iOS i Android aplikacije

3 Komentara

3 Komentara
Najstarije
NajnovijeSa Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare